Ons Bedrijf

We zijn gespecialiseerd in het leveren van o.a. professionele werkplekken, kantoorstoelen en kasten. Dit betekent dat wij in ons assortiment de duurzaamheid en kwaliteit altijd voorop stellen. In ruim 65 jaar hebben wij een brede ervaring opgebouwd met kantoor inrichting in de meest uiteenlopende branches. Deze praktijkervaring sluit aan op kennis van ergonomie, technische en esthetische aspecten in samenhang met de hedendaagse normeringen, het nieuwe werken en begrippen als cradle to cradle. Sinds 1 augustus 2017 zijn wij gevestigd aan de Touwbaan 26a te Leiderdorp. In onze showroom zijn veel van onze bestsellers te bezichtigen, is de juiste zit/sta werkplek uit te proberen en is te vergelijken waarom bureaustoelen verschillen in de juiste ondersteuning. Aan de Touwbaan 26 a kunt u op afspraak langskomen of spontaan binnen komen lopen. Onder het genot van een lekker kopje koffie geven wij altijd een goed en duidelijk advies. Ook op afspraak komen we graag langs. Een advies ter plekke op de werkvloer is vaak de juiste oplossing om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een efficiente inrichting of de juiste sfeer. Algemeen Alle vermelde prijzen zijn excl. 21% BTW. Leverkosten per order/levering met een standaard levering, begane grond achter 1e sluiting.: - Stoelen en bureasutoelen: € 20,- - Overig meubilair, ongemonteerd: € 29,- -Levering, incl. inhuizen, montage en gebruiksklaaropstellen meubilair v.a. € 85,-